söndag 21 september 2014

Fototriss Vägar

Eftersom jag bor mitt i skogen är mina vägar inte så stora och inte heller speciellt trafikerade. Jag föredrar definitivt dessa små naturvägar  framför de stora och trafikerade vägarna. Därför blir min triss en samling vägar som jag verkligen tycker om och trivs att färdas på!

Så här ser vägen ut som leder mig från gården till skogen

Den här är en av de vägar jag ofta väljer för mina skogspromenader

På mina skogsvägar finns det övergångsställen för lite ovanligare fotgängare


14 kommentarer:

  1. Så mysigt det ser ut med dina små skogsvägar! Måste vara lugnt och rofyllt att promenera där!
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Vilken vacker ställe och vägar ! Skogen som skyddar och vägar som leder till äventyr !!

    SvaraRadera
  3. Hei
    Kjempe koselig skogsveger.

    Vivi

    SvaraRadera
  4. Härliga vägar som tar oss till olika platser.....gillar sista bilden.....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  5. Vackra vägar :) Det är ju inte storleken som gör det - det vet vi ju sedan gammalt!
    Fint ljus i dina bilder!

    SvaraRadera
  6. Trevliga promenadkolleger du möter. :)
    Skogsvägar är så sköna.
    Fin triss!
    Berit E

    SvaraRadera
  7. Där har du fått till en fin triss från naturen! Vad är det för fåglar på sista bilden? Tankarna går till orre eller tjäder.....fast vad vet jag.

    SvaraRadera
  8. Gillar dina skogsvägar! Så rofyllt och skönt att vandra fram där.
    Kanske med en svampkorg - eller bara kameran....
    Extra plus för sista bilden!!

    SvaraRadera
  9. Helt klart vackra vägar! Så trivsamt och lugnt det ska vara därute :) Naturen inpå knuten så härligt :)

    SvaraRadera
  10. Vilka fina vägar och charmiga medresenärer på vägarna!

    SvaraRadera
  11. På sista bilden är det ju trafikstockning :D Vackra bilder!

    SvaraRadera