fredag 16 maj 2014

Fjärde dagen i positiva utmaningen #blogg100, #positivutmaning

1. Vi avtackade två fina arbetskamrater idag som sedan flög iväg som fria pensionärsfåglar till nya äventyr. Visst, jag kommer att sakna dem på jobbet. Men jag är så glad för deras skull och hoppas att de ska trivas och må gott med sina nya liv. 

2. Fotopromenad på friskvårdstimmen tillsammans med några jobbarkompisar, lika trevligt varje fredag. Idag hade vi valt temat Kontraster och på måndag efter jobbet träffas vi och kollar in varandras bilder. Kul!

Vänortsparken


Döbelns park
3. På lunchen tittade jag till min blogg lite snabbt och upptäckte till min förtjusning att mitt inlägg i senaste Fototriss på tema Blommor hade gått vidare till final i Mors Dags-tävlingen. Så himla roligt och spännande!

Och nu mina vänner är det helg och jag får tid att pyssla om min nyopererade gubbe som har så ont. Dessutom lovar väderprognosen sol och värme hela helgen, så skönt. Trevlig helg!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar