söndag 18 maj 2014

Dagens Guldkorn #positivutmaning

VILKEN GULDDAG!!!


1. Försommaren är här! 
Gassande sol, små lätta moln och riktig sommarvärme. Hel omöjligt att vara inne. Har ätit både frukost, glass och middag utomhus. Nu håller jag tummen att våren äntligen är över för den här gången.


2. Norrland är fantastiskt! 
Här kommer ingenting smygande, här exploderar allt på en gång. Värmen. Grönskan. Fjärilarna. Allt! Jag tror att man kan se hur löven växer intensivt så det knakar. Från att skrapa frost från bilrutorna ena dagen till att bränna sig i solen, med endast linne på sig nästa dag. WOW!


3. Skönaste söndagen! 
Jag minns inte när jag varit så stillsam som idag. Har överhuvudtaget inte lämnat gården, bara suttit och njutit bland alla mina fantastiskt fina djur. Alla har sett ut att må extra gott idag, även nyopererade mannen har piggnat på sig lite grann, skönt att se. Precis en så vilsam söndag som jag behövde!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar