lördag 8 februari 2014

Fototriss Bokstäver

Temat för denna Fototriss är bokstavsjakt, jättekul =) Bokstäver finns ju precis överallt! Tillsammans blir de ord som bildar meningar som kan vara budskap som förstärks med bilder. Om jag får välja, och det får jag ju i min egen triss, så blir det de bokstäver som bildar de godaste orden som finns - och finns det något godare än choklad!?! Här är mina favoritord och mitt godaste lördagsgodis =P Låt smaklökarna kvillra av lycka! Vilken bokstavskombination är din favorit?


56 kommentarer:

  1. Den sista riktigt vattnas i mina mungipor nu ;) Läckert samansatt triss :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är livsfarligt god! Men om du inte har smakat den med ingefära, kan jag rekommendera den! Tack =)

      Radera
  2. Svar
    1. Hihi, ja det blir man lätt av dessa godbitar =)

      Radera
  3. Goda ord, den sista ligger mina smaksäkra närmast :)
    AX

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja den är outstanding i chokladsammanhang!

      Radera
  4. Underbar tolkning...en bra blandad bokstavspåse....=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  5. Oj oj oj en sådan "farligt" god triss! De båda sista testar jag gärna nu med detsamma :)

    SvaraRadera
  6. Det må være den nederste som er min favoritt. Ellers elsker jeg rødt vin og mørk sjokolade med flingsalt! Fin tolkning

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med dig, rött vin och mörk choklad är jättegott tillsammans!! Tack =)

      Radera
  7. OHHH vad jag blev frestad, får leta nåt till kaffet En goo triss
    Ha en fin söndag
    Kram Meta

    SvaraRadera
  8. Mmmmmm, det första är min absoluta favorit. Förr fanns det små kakor med fransk nougat, men de är borta nu. Bra påhittat till trissen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, dom var supergoda! Synd att dom har försvunnit... Tack =)

      Radera
  9. Mycket gott var det här. Lördagsgodis för mig sådant här.Trean är min favorit.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, snacka om den optimala chokladsmaken!

      Radera
  10. Mitten chokladen låter godast. Mumsi!

    SvaraRadera
  11. Bokstäver som stavar fram riktiga godsaker - kan det bli bättre? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det skulle väl vara när man får känna den goda smaken då ;o)

      Radera
  12. Vilken mumsig triss och tack för att du påminde mig om den. Min favorit är Nougat :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att få locka med dej =) Ja, den är speciell och god!

      Radera
  13. Har du inte funderat på att börja i reklambranschen, blev plötsligt väldigt sugen på att testa citron och ingefära

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihihi, kanske det om det har den effekten ;o) Ja det tycker jag att du ska göra!!

      Radera
  14. Oj vad godissugen jag blev!!!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. =D Bara att hugga in på godsakerna då!!

      Radera
  15. Definitivt den sista! Den låter toppengod! Fint trissat!

    Ha en fin fortsättning på söndagen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra val, den är toppengod! Tack och tack detsamma!!

      Radera
  16. Så läskande bilder! Jag skulle gladeligen välja alla ... läcker triss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag väljer också helst alla =)

      Radera
  17. Vilken läcker triss, nu blev jag riktigt godissugen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Godis är gott och mörk choklad är godast =P

      Radera
  18. Jag hade nog slafsat i mig alla bokstavskombinationer. Ungefär som en utsvulten varg. Gott trissat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, så brukar det bli =) Tack!!

      Radera
  19. Du får faktiskt behålla dem allihop, men skicka gärna över Marabou mjölkchoklad! :-)

    SvaraRadera
  20. Fina bilder! =)

    Sv: Boken "Så länge vi båda andas" är en av de fyra böckerna i Twilight Saga-serien.. På svenska heter böckerna "Om jag kunde drömma", "När jag hör din röst", "Ljudet av ditt hjärta" och "Så länge vi båda andas". De böckerna är grymt bra! Dock borde man läsa de i ordning.. =

    SvaraRadera
  21. Scrollar snabbt snabbt ner till kommentarsfältet för jag vet preciiiis hur god den där fyllda med citron/ingefära är ...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, ja visst är den makalöst god!! =P

      Radera
  22. Jaha, nu blev man ju jättesugen på choklad! Inte bra...måste vänta till helgen. :) Tidernas godaste triss tror jag minsann!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar, då gick alltså budskapet fram =)

      Radera
  23. Jag dricker uppvärmt vatten med en bit ingefära i varje morgon ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Supernyttigt!! Och tillsammans med citron, insvept i ljuvlig mörk choklad blir det det smakupplevelse som heter duga, kan jag lova!

      Radera
  24. Men mums. Vilken läskande triss. Vem tycker inte om choklad, liksom?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mmm, måste vara svårt att hitta nån som inte tycker om choklad. Och speciellt dessa fyllda, extra goda bitar =P

      Radera
  25. Mums, choklad! Snyggt trissat!

    SvaraRadera
  26. Mmm vilken frestande triss! Älskar choklad! Tur att jag har lite hemma för nu blev jag ju sugen. Smakfull triss!

    SvaraRadera
  27. Attans, jag har slut =P Tackar!!

    SvaraRadera