söndag 30 juni 2013

Sommartema Fototriss

Bilderna är tagna på Wheels Nationals Norr i Umeå idag,
en årlig folkfest för Motorintresserade Människor
och sommartemat i Fototriss är

"M som i..."


Den spetsiga fronten på denna Chevrolet Corvette heter Mako Shark

Motor och Motivlack


Detalj från en gräddfärgad Morgan


 Och nu tar Fototriss sommarlov och lämnar detta tema öppet över sommaren,
 klicka här för att se fler bildtolkningar av sommartemat!

Önskar alla en riktigt skön sommar!!!








29 kommentarer:

  1. Mysigt med Motortema i trissen! Snyggt och varierat!

    SvaraRadera
  2. Snygga bilbilder, den i mitten väcker nyfikenht om hur resten ser ut.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Mitt första riktiga försök att fota bilar, men det var svårt med alla människor som var "i vägen" ;-)

      Radera
  3. Det här temat satt väl som en smäck för dig. Rykande färska bilder från en motorfolkfest! Jättefina bilder.
    Ha en skön sommar!

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder! Älskar gamla bilar, och sådana här tillställningar där man får se både det ena och andra i bilväg :)
    Ha en fin sommar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket och tack detsamma!

      Radera
  5. Roligt med motorbilder! Något jag själv inte så ofta fotar, så jättekul att få se här!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fotar inte heller bilar i vanliga fall, men roligt som omväxling till djur och natur!

      Radera
  6. Vi var på samma ställe igår, jag har mängder med bilder därifrån men jag valde människor till temat. :)
    Härliga bilder allihop, gillar speciellt den sista detaljbilden.
    Ha en fin söndag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det måste ju ha varit publikrekord där igår, så mycket folk! Och människor fotar jag ju helst inte ;-) Tack!!!

      Radera
  7. En snygg triss! Så bra dina fina bil-bilder passade in på temat :) måste bara säga (igen) att den första bilden är riktigt bra! Ha det gott!

    SvaraRadera
  8. Fint fototriss. Morganbilen är ju bara så snygg, hoppar in och kör iväg med den ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, den är så fin så man blir sugen på en tur :-)

      Radera
  9. Säkert ett Mekka för motor- och bilintresserade.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är det absolut! Och till den kategorin hör min man ;-)

      Radera
  10. Fin triss och härlig tolkning av bokstaven "M". Är själv inte ett dugg motorintresserad (jag är glad så länge min bil funkar typ) men bilarna är ju fantastiskt fina fotomodeller! Glad sommar! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :D Och tack detsamma!

      Radera
  11. Visst är det SOMMAR när blankpolerade bilar visas upp!

    SvaraRadera
  12. Läckra bilar eller "pärlor". Vet om Morganen är nytillverkad eller gammal. De finns nya ca 500 000 kostar de.

    Ha en fin sommar själv! Kanske träffas vi i ny triss!

    SvaraRadera
  13. Va kul att se en till triss med bil-tema! =) Fina bilder! Jag är mycket för detaljer så den bilden blir min favorit!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Samma här, blir oftast mycket detaljer :-)

      Radera
  14. snygga bilar :)


    kika gärna även in på min triss: http://vicktoriamurawska.blogspot.se/2013/07/fototriss-m-som-i.html

    SvaraRadera