lördag 27 april 2013

Fototriss tema ÖPPEN

I helgen är vi strängt upptagna med att måla tak, lister, fönster och lägga golv här hemma. Egentligen fanns ingen tid alls över för fotografering, men jag ville ju inte missa att Fototriss öppnar igen! Så under en paus i vår "home makeover" passade jag på att ta några snabba bilder på temat...



Sådärja, fort var det gjort! Nu dags att återgå till pyts och pensel igen innan min äkta hälft saknar mig i renoveringen. Det blir nog bra när det blir klart... Trevlig helg på er!

30 kommentarer:

  1. Med lite fantasi så fixar man det mesta, karaffen blir min favorit.
    Ha en bra dag;-)

    SvaraRadera
  2. Fiffig triss med snyggt fotograferade bilder. Och så snabb du var :). Det kommer mer bilder från Trädgårdsmässan om några dagar, om du vill se.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jaa tack, det vill jag väldigt gärna :D Har hört mina kompisar berätta om mässan men alltid roligare att se på bild :D

      Radera
  3. Vilken fin och varierad triss du fick ihop trots att du hade bråttom! Snyggt fotograferat!
    Önskar dig en bra dag!

    SvaraRadera
  4. SNYGGT!!!! skyndaskyndaskynda tillbaka till renoveringen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Haha, jo det tar ju alltid mer tid än man räknat med när sånt ska göras ;-)

      Radera
  5. Hoppas jobbet går smidigt framåt :) Gillar variationen i din triss!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jobbet går smidigt, men min kropp känns inte lika smidig längre, kanske är för gammal för såna här projekt ;-)

      Radera
  6. Verkligen en superfin triss trots att du kände att du inte hade tid. Tycker om alla tre bilderna.
    //jonna d

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, så roligt och så glad jag blir :D

      Radera
  7. Det blev ju en bra triss. Lycka till med renoverandet.

    SvaraRadera
  8. Inte illa och smita iväg och trissa mitt i gör det självprojektet, den första bilden är min favorit. Visst kan man fota en vanlig bok, det gäller bara att vara kreativ och hitta rätt bildvinklar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :D Men det kan ju också handla om ett fotoberoende och abstinens, hihi ;-)

      Radera
  9. Kreativ triss! Den sista bilden är min favorit =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar :D Jag gillade verkligen din triss på temat, men dessvärre kom jag inte åt att kommentera den i din blogg...

      Radera
  10. Finurligt ihopsatt triss :) och lycka till med renoveringen också!

    SvaraRadera
  11. Härlig tolkning på temat.

    SvaraRadera
  12. Fina exempel på öppet i vardagen.

    SvaraRadera
  13. Gå in på länken och gilla min video, http://www.fusic.com/users/23477

    För det får du en länkning plus att jag lägger upp bilder på dig & din blogg.
    Ha en fortsatt trevlig dag
    /Julia (http://juliasofiie.devote.se)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack men nej tack, inte intresserad av länknings- eller bild och bloggerbjudandet!

      Radera
  14. Annorlunda och utmärkt val till temat.

    SvaraRadera